Hibák

  1. Telefon és számitogép

    Nem ugyanazt a megmaradt összeget mutatja a telefon és a számitogép.

    1 vote
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Sign in with: Facebook Google
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    2 comments  ·  iPhone  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  2. Nem tudok bejelentkezni 1 hete az applikációval a Facebook regisztrációmmal

    Egy hete nem enged bejelentkezni. Böngészôvel sikerül, de az appal nem :/ nem tudom mi történhetett, mert elôtte minden nap használtam!

    1 vote
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Sign in with: Facebook Google
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    1 comment  ·  iPhone  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  3. néhány kiadás és bevétel mellett is sárga felkiáltójel jelnt meg, és azokkal az összegekkel nem is számol, sem bevétellel, sem kiadással.

    néhány kiadás és bevétel mellett is sárga felkiáltójel jelent meg, és azokkal az összegekkel nem is számol, sem bevétellel, sem kiadással. a probléma kb. egy hete áll fenn.még azt vettem észre, hogy néhány kategória megduplázódott.

    2 votes
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Sign in with: Facebook Google
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    2 comments  ·  iPhone  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  4. 1 vote
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Sign in with: Facebook Google
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    0 comments  ·  iPhone  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  5. Nem tudok belépni az iOS alkalmazásba

    Pár napja hiába írom be az e-mail címem, jelszavam nem tudok belépni az alkalmazásba az iOS appon keresztül.
    Facebook, Gmail fiókkal ugyanez a helyzet.
    Próbáltam letörölni az appot, majd újra letölteni az AppStore-ból, de ez sem oldotta meg a problémát.
    Beírom a jelszót, tölt egy darabig, majd nem történik semmi.
    FB belépénél csak visszadob a belépő oldalra.

    6 votes
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Sign in with: Facebook Google
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    2 comments  ·  iPhone  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  6. Kategóriák duplikálva, mobilos app egyenleg hiba..

    Mobilos appnál az összes kategória duplikálva van, amikor hozzáadnám az új tételeket.. Gondolom ebből következik a másik hiba is, 2016 februártól visszamenőleg az összes tételemet duplikálja a riportokban..

    De a legfőbb problémám: mobilos alkalmazást megnyitottam, újra kérte a bejelentkezési adatokat, majd újra belépve kb. 600.000 ft-al más az egyenlegem, mint kéne.. A tételek duplikálása miatt nem is tudom hatékonyan visszakeresni, illetve 4 évnyi adatot nem fogok egyesével átnézni.. Nem először fordul elő ez a hiba, ha nem oldódik meg a probléma, inkább törölni fogom az app-ot, mert ez így használhatatlan.. :( még jó, hogy tartok egy backup excelt róla, így…

    3 votes
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Sign in with: Facebook Google
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    completed  ·  0 comments  ·  iPhone  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  7. Bejelentkezési és szinkronizációs probléma

    Problémám napi használat közben ért az app kérte hogy jelentkezzek be újra, ezt meg is tettem (bejelentkezés email címmel). Beírtam a címem és jelszavam majd a bejelentkezés gombra lépve egy pillanatra töltött az app majd kilépett a fő képernyőre, visszalépve az alkalmazásba már a jól megszokott felület fogadott de adatok nélkül. Beállítások/Adatok/Összes adat letöltése művelet sem működik mert kilép az app. Azóta Webes felületen "könyvelek" ugyan azzal az emailcímmel/jelszóval itt minden adatom megvan.

    Próbáltam az ismételt ki/be jelentkezés az eredmény ugyan úgy fő képernyőre kilépés volt.
    Próbáltam újra telepíteni az appot az eredmény ugyan az volt.

    A hiba jelenség két…

    3 votes
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Sign in with: Facebook Google
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    1 comment  ·  iPhone  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  8. Adat törlés

    Adatok törlése nem működik. Az alkalmazásban Az adatok törlése sikertelen, a weboldalon az alábbi hibaüzenet kíséretében sikertelen az adatok törlése folyamat.

    Database Exception (#42000)
    An internal server error occurred.
    The above error occurred while the Web server was processing your request.
    Please contact us if you think this is a server error. Thank you.
    2017-12-05 15:23:04

    1 vote
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Sign in with: Facebook Google
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    0 comments  ·  iPhone  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  9. Szinkronizációs hiba

    Nekem sajnos még mindig nem szinkronizál az online felülettel... kaphatnék valami tippet amivel megoldódhat ez a gond? 2016 januári adatok az utolsók, pedig aktívan használom 2,5 éve az appot.

    8 votes
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Sign in with: Facebook Google
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    5 comments  ·  iPhone  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  10. Gmail bejelentkezés

    Miután valamiért kijelentkezett az applikáció a fiókomból, nem tudott bejelentkezni a gmail egyszerűsített bejelentkezéssel. Az oldalon működik. Telefonon azt írta, hogy az e-mail cím már foglalt.

    4 votes
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Sign in with: Facebook Google
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    0 comments  ·  iPhone  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  11. Nem szinkronizál.

    Beállítások (fogaskerék ikon), Profil/Neved (felhasználói beállítások), Adatok/Összes adat letöltése. Ekkor befrissül...

    4 votes
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Sign in with: Facebook Google
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    0 comments  ·  iPhone  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  12. Mobil app-ban nem jelenik meg a költségvetés.

    Webes felületen megadtam egy költségvetési összeget, amikor a telefonomon (iOS) belépek, a beállítások között szerepel az egyenleg, viszont a főképernyőn 0 forintot ír ott, ahol a webes felület a rendes összeget.

    1 vote
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Sign in with: Facebook Google
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    2 comments  ·  iPhone  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  13. iOS app crash

    Az app megnyitáskor kéri a bejelentkezést, aztán kilép az app, ha megint megnyitom ismét ezt történik.
    Próbáltam bejelentkezni email címmel és facebookkal is

    app verzió: 2.0.15
    ios verzió: 10.2.1

    3 votes
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Sign in with: Facebook Google
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    3 comments  ·  iPhone  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  14. Szinkronizálás

    Sziasztok! (IOS rendszeren) tegnapi nap óta nem tudok szinkronizálni! Hónapokig ment előtte, nem történt nálam változás szerintem. Egyedi hiba, vagy tudtok róla? A szinkronizálás jel tételenként megjelenik, de ott is marad. A beállításokban az utolsó szinkronizálás dátuma a legfrissebb mintha minden rendben lenne, de a webes felületen sem jelennek meg az érintett tételek. Tegnap reggel már nem ment sajnos. 2017.02.20 még igen. Köszi! Jelezzetek vissza kérlek! :) Szép napot és gratulálok az apphoz! :)

    1 vote
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Sign in with: Facebook Google
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    2 comments  ·  iPhone  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  15. Szinkronizációs Hiba

    Nekem ugyanaz a gondom, mint az előttem szóló felhasználónak:

    "Hiába nyomok a szinkronizálásra a telefonon, úgy néz ki, hogy idén januárban egyszer beszinkronizálta az adataim, és azután viszont semmit. Most hogy be voltam lépve közbe a webes felületre és úgy vittem fel visszamenőleg adatokat, azok látszanak, de pl az ugyanazon a napra már korábban felvitt adatokat nem mutatja.

    Hiába nyomok az app-ban a telefonon a szinkronizálásra, nem frissíti be az adatokat."

    Már letöröltem és újra tepelítettem az App-et, sajnos ez sem oldotta meg a problémát... A Webes felületen viszont pontosan látom az adataim.

    Tudtok segíteni a probléma megoldásában?

    Előre is…

    7 votes
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Sign in with: Facebook Google
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    1 comment  ·  iPhone  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  16. iOS duplikálja a címkéket, nem sync-el és nem is működik már...

    Az iOS app 3 napja először duplikálta a címkéimet, majd nem szinkronizált. Leszedve és újra telepítve már hiába lépek be, semmit nem szinkronizál. 3 év használat után most teljesen használhatatlanná vált. A web alkalmazásban megvannak az adataim és működik is minden. Hogy lehetne az app-ot újra életre kelteni??? Köszönöm!

    1 vote
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Sign in with: Facebook Google
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    0 comments  ·  iPhone  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  17. Sziasztok.

    Ma töltöttem le az appot. Neten is regisztráltam, Iphone 6s-em van. Kategóriát próbáltam "kikapcsolni" illetve be, de nem szinkronizálta a neten ki illetve bekapcsolt kategóriát a telefonon, illetve fordítva sem működött.

    1 vote
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Sign in with: Facebook Google
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    0 comments  ·  iPhone  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →

    Szia,

    A kategória rejtése funkciót javítottuk. Az elcsúszott adatok esetén elképzelhető, hogy meg kell ismételni a rejtés folyamatát, valamint rá kell menni az utolsó szinkronizálás időpontja menüpontra a készüléken, hogy a két eszközön szinkronba kerüljenek az adatok.

  18. Címke kezelés

    Ha egy már használt címkét szeretnék újra használni, akkor nem dobja fel az eredeti címkét, hanem létrehoz egy újat #+szám jelleggel.
    Így karácsony előtt a csatolt képen látható képernyőt láttam, amikor újra az "ajándék" címkét szerettem volna használni.

    1 vote
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Sign in with: Facebook Google
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    0 comments  ·  iPhone  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →

    Szia,

    a problémát az okozza, hogy a webes felületen található egy ajándék kategória, ami nem került szinkronizálásra a készülékre.

    Emiatt a készüléken létrehozott ajándék kategória #2-re kerül átnevezésre.

    A későbbiekben ezen kategóriák összevonásra kerülnek.

  19. WEB - App eltérés

    2. hónapja használom az appot. Most belefutottam egy hibába. Nem értettem, hogy a weben, illetve az appban miért nem egyezik az egyenleg. Tételenként végigellenőriztem, és nekem úgy tűnik, hogy a weben nem jelennek meg a rendszeres költségek, amiket az ios appban vittem be. Sem tételenként, sem az összesítésben. Amíg ez nem javul meg, addig a webes alkalmazás nálam nem játszik.

    1 vote
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Sign in with: Facebook Google
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    0 comments  ·  iPhone  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  20. Google login és "lockolt screen"

    Szeretnék bejelentkezni Google fiókkal, viszont ha kilépek az app-bol akkor "lockolja" magat. Viszont nekem Google app-al jóvá kell hagynom a bejelentkezésem, miután ez megtörténik kezdődik újra előről, mert újra tölti a bejelentkezéses oldalt.

    1 vote
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Sign in with: Facebook Google
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    2 comments  ·  iPhone  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
← Previous 1 3
  • Don't see your idea?

Hibák

Categories

Feedback and Knowledge Base