Hibák

  1. Se Firefox (PC) se Chrome (PC, Android) alól nem használható.

    Bejelentkezés után három kisebb pötty kering egy nagyobb körül.

    27 votes
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Sign in with: Facebook Google
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    1 comment  ·  Android  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  2. Szinkronizációs probléma

    Mobil app nem szinkronizál tegnap 15 óra óta. Weboldalon nem tudok bejelentkezni, a belépés gomb megnyomása után csak pörög a folyamatjelző. Olyan, mintha a szerver nem lenne elérhető, de nincs hibaüzenet.

    4 votes
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Sign in with: Facebook Google
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    0 comments  ·  Android  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  3. Az alkalmazás nem indul el. Huawei p20Lite Android 8.0

    Az alkalmazás elindítását követően a Kérlek várj felirat megjelenik, majd bezáródik az app.

    1 vote
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Sign in with: Facebook Google
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    completed  ·  1 comment  ·  Android  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  4. Koin keeps stopping

    Én már az indulásnálelagadok. Bejelentkezik de utánna rögtön jön a "Koin keeps stopping" ablak :(

    1 vote
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Sign in with: Facebook Google
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    0 comments  ·  Android  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  5. Az aplikáció és a web egyenleg más

    December 31-ig a webes és az app tökéletes öszhangban volt. Jelenleg nem látom a weben az állandó bevételeket és az egyenleg is teljesen más. Megoldás?

    1 vote
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Sign in with: Facebook Google
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    1 comment  ·  Android  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  6. Címkéket elfelejti

    A címkéket visszamenőlegesen elfelejti több évre visszamenőleg és a gyakoriságukat 0-ra állítja, így keresni sem lehet rájuk :(

    1 vote
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Sign in with: Facebook Google
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    1 comment  ·  Android  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  7. Egyenleg probléma

    Szinkronizáláskor a valuta egyes esetekben rosszul szinkronizálódik le - esetemben HUF helyett EUR. Ha teljes adatletöltést csinálok a helyzet ugyanez. Uninstall, restart és teljes újraszinkronizálásnál is ugyanez történik

    Egyenleg telefonon 836.024, webes felületen 78.977.

    1 vote
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Sign in with: Facebook Google
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    1 comment  ·  Android  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  8. Duplázodnak a rendszeres kiadásaim az előző hónapban

    Duplázódnak a rendszeres kiadásaim az előző hónapra visszatekintve. Aktuális hónapban helyesen mutatja

    1 vote
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Sign in with: Facebook Google
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    0 comments  ·  Android  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  9. Euróban való rögzítés nem mindig váltódik át és szinkronizálódik

    Sziasztok,

    Elmúlt egy hétben nyaraláshoz kapcsolódó eurós tételeket rögzítettem és néhány tétel mentés után is szürke maradt, a kategória jele helyén a bal oldalon pedig egy dollár és egy óra jel található. Ezek az összegek nem is kalkulálódnak bele a napi költésbe, az exportált adatok között és az online felületen sem jelennek meg. Van hogy egy napon belül némelyik eurós tétel átváltódik, némelyik viszont nem. Tudtok segíteni?

    Köszi,
    Krisztián

    7 votes
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Sign in with: Facebook Google
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    1 comment  ·  Android  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  10. Mobil appban kétszer számolja ugyanazt az ismétlődő tételt

    Ez történt:
    - van egy ismétlődő bevétel tételem (fizu, 100e)
    - valamikor a múltban módosítottam az összegét (módosítás innen, 110e)
    - tegnap elromlott a telefonom (kuka), az új telefonon beléptem a fiókomba
    - mindent szépen beszinkronizált, csak egy hiba van:
    - a mobil appban összeadja, mintha ez két ismétlődő tétel lenne, mutatja is a két tételt: fizu 100e és fizu 110e
    - a havi összesítőnél összeadja (210e-t mutat)
    - az ismétlődő tételeknél mindkettőt listára, de bármelyikre kattintok szerkeszteni, a jót hozza be (110e)
    - a webes felületen nyoma sincs ennek, ott minden tökéletes

    4 votes
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Sign in with: Facebook Google
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    completed  ·  4 comments  ·  Android  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  11. 1 vote
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Sign in with: Facebook Google
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    completed  ·  2 comments  ·  Android  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  12. App frissítés után hiányzó egyenleg

    Az app frissítés után újbóli bejelentkezést kért, azóta nem látszik az eddig görgetett egyenlegem. Weben látom, a szinkronizálás nem segít.

    7 votes
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Sign in with: Facebook Google
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    1 comment  ·  Android  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  13. A legutolsó androidos app verziófrissítés

    A legutolsó androidos app verziófrissítés óta elcsúszott a webes egyenleg a mobiltól. Megnéztem az egyenleggörgetést, hátha azzal van a gond. De nem, mert az összeg sem az. Több hónapra visszamenően átnéztem a napok bevételeit és kiadásait. Minden egyezik. Ezek után töröltem a mobil appot és újra telepítettem, hátha a webes alkalmazásban levő adatok letöltődnek a szinkronizálás után és minden jó lesz. De ez sem hozott sikert. A hiba ugyan az. Mi lehet a probléma és hogyan lehetne ezt megoldani?

    2 votes
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Sign in with: Facebook Google
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    1 comment  ·  Android  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  14. A telefon app és Net különböző adatok egyirányú szinkronizálás

    Csak telefonos appon veszek fel új tételeket. Most tapasztaltam, hogy a néhány napja rögzített egyes tételek a telefonos app-ban nem jelennek meg, de látszik a netes felületen. Ha új tételt veszek fel egyenlőre látszik az appban is és rögtön megjelenik a netes felületen is. Más korábbi vagy egynapon rögzített tételek megjelennek a telefonos appban is.

    Teljesen megbízhatatlanná és használhatatlanná teszi az alkalmazást, amit már évek óta előszeretettel alkalmazok.
    Kérem javítsátok.

    Köszönöm,
    Balázs
    App frissítés, szinkronizáció nem segít.

    9 votes
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Sign in with: Facebook Google
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    completed  ·  4 comments  ·  Android  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  15. Nem szinkronizálja a banki tranzakciókat, vagy csak késve

    Pár napja használom az appot, összekapcsoltam a Magnet bankos számlámmal. És a 2-3 nappal ezelőtti tranzakciók még mindig nem jelentek meg. Volt kártyás vásárlás, és készpénz felvétel.
    Illetve amikor összekapcsoltam a Magnet fiókkal, olyan régebbi tételt is szinkronizált amit nem akartam. Ezt tudtam korrigálni a görgetés és kezdő egyenleg beállításával, de jó lenne ha lehetne törölni, szerkeszteni a banki tranzakciókat. És ha be lehetne állítani hogy milyen dátumtól szinkronizáljon.
    Azt sem bánnám, ha lehetne külön és együtt is kezelni a banki és készpénzes tranzakciókat.

    1 vote
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Sign in with: Facebook Google
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    1 comment  ·  Android  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  16. Eltérés a webes felület és a telefon adatai között

    Elég régen szép összhangban voltam a két felületen, kisebb szinkronizációs hibáktól eltekintve, amelyeket folyamatosan javítottam.Viszont egy pár hete -ha jól emlékszem egy frissítés után- a szabad pénz összege megnőtt a webes felületen, míg a költések ugyanúgy állnak mint a mobilon. A mobilos adatok a jók. Mindig azon viszem fel az adatokat. Nem találom a hibát, hiába hasonlítom össze a napok kiadásait-bevételeit. Nagyon kár, hogy nincs egy olyan rész mindkét felületen ahol láthatnám pl. havi kimutatásban, hogy mennyi a bevétel és mennyi a kiadás. Mint a könyvelésben. Nem összemosva egyenlegként. Ha lenne ilyen, akkor nem kellene több hónap adatait naponként átnézni…

    1 vote
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Sign in with: Facebook Google
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    1 comment  ·  Android  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →

    Véleményünk szerint csak a szinkronizáció csúszott el, valamilyen hálózati hiba miatt. A webes felület minden esetben jól számol. Amennyiben a webes felületen minden adat megtalálható, úgy válaszd ki a Beállítások / Profil neved / Összes adat letöltése menüpontot. Ezt követően meg fog oldódni a probléma.

  17. Helytelen adatok

    Sziasztok,
    2017.10.27.-én reggel kérte az alkalmazás, hogy jelentkezzek be, ezt meg is tettem a google+ fiókommal..majd ezek után, nem tudom mi történt az összes hóvégi egyenlegem helytelenül mutatta, a jelenlegi egyenlegem is rossz volt.. pontosan 43.754 Ft-ttal mutat többet jelenleg. A webes felület érdekes jól mutatja. A számla történetben valamiért módosítások történtek..régi januári tételekkel csinált valamit az app...többször is.. teljesen tanácstalan vagyok.
    Továbbra is a mobil felülettel szeretném használni, de így lehetetlen.. soha semmi problémám nem volt az app-al, tökéletesen működött 2016. szeptemberétől kezdve..és most nagyon csalódott vagyok.Próbáltam az adat letöltést is..sikertelen.. Segítsetek :(

    1 vote
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Sign in with: Facebook Google
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    0 comments  ·  Android  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  18. Rendszeres kiadások

    A telefonos applikációban a rendszeres kiadások "eltűnnek"!. Sem a havi áttekintőben, sem a történetben nem látszik! DE! Ha a novemberi történetet nézem ami még nem teljesült (2017. november 2-a van), akkor látszódik!

    1 vote
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Sign in with: Facebook Google
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    0 comments  ·  Android  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  19. Az app hibás összeadása

    Az app rosszul adja össze az összegeket!

    1 vote
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Sign in with: Facebook Google
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    0 comments  ·  Android  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  20. Honor 8 alatt nem működik a belépés

    Telefon: Honor 8
    Android verzió: 7.0
    EMUI verzió: 5.0

    Nem lehet belépni az applikációba, a facebook/google/email-es bejelentkezés a végtelenségig "Egy kis türelmet" állapotban van.

    1 vote
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Sign in with: Facebook Google
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    0 comments  ·  Android  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
← Previous 1 3
  • Don't see your idea?

Hibák

Categories

Feedback and Knowledge Base