Milyen problémát találtál?

Szinkronizációs hiba

Nekem sajnos még mindig nem szinkronizál az online felülettel... kaphatnék valami tippet amivel megoldódhat ez a gond? 2016 januári adatok az utolsók, pedig aktívan használom 2,5 éve az appot.

5 szavazat
Szavazás
Belépés
Ellenőrizze!
(pillanat ...)
Visszaállítás
vagy jelentkezzen be mint
  • facebook
  • google
Elfogadom a terms of service
Belépve mint (Kilépés)
szavazata maradt! (?) (gondolkodik…)
Nagy BálintNagy Bálint megosztotta ezt az ötletet  ·   ·  Ötlet megjelölése helytelenként…  ·  Adminisztrátor →

4 darab megjegyzés

Belépés
Ellenőrizze!
(pillanat ...)
Visszaállítás
vagy jelentkezzen be mint
  • facebook
  • google
Elfogadom a terms of service
Belépve mint (Kilépés)
Elküldés...
  • Imre DávidImre Dávid kommentálta  ·   ·  Mint oda nem illő

    @Skurusa ezzel szerintem pont az oldalon lévő adatokat töltöd le a mobilra, nem pedig a másik iránya.

    Nekem a szinkronizáció csak júniusig jó, a júliusi és augusztusi adatokat nem updatelte. Legfrissebb verziót használom. Hogyan áll jelenleg a hiba javítása?

  • Nagy BálintNagy Bálint kommentálta  ·   ·  Mint oda nem illő

    Sajnos akkor elvileg az összes tárolt adatot letörli... és csak a felhőben tároltra cseréli, gondolom ez annyit jelent, hogy ami a mobilon van azt letörli, kvázi mindent és semmi nem marad...

  • SKurusaSKurusa kommentálta  ·   ·  Mint oda nem illő

    Beállítások (fogaskerék ikon), Profil/Neved (felhasználói beállítások), Adatok/Összes adat letöltése. Ekkor befrissül...

Visszajelzés és Tudásbázis