Hibák

Milyen problémát találtál?

Már felhasználta az összes szavazatát, ezért nem tud több ötletre szavazni. De kereshet és hozzászólhat a jelenlegi elképzelésekhez.

Két módja van, hogy minél több szavazatot szerezzen:

  • Ha egy admin lezár egy ötlet, amit szavazott akkor kap visszakapja az arra leadott szavazatait.
  • Eltávolíthatja a szavazatait egy még nyitott ötletről.
  • Ha látni ötletek már szavaztak, válassza ki a "My visszacsatolás" Szűrő és válassza a "My nyitott ötletek".
(Gondolkodom…)

Adja meg az ötletét, és megkeressük, hátha valaki már javasolta azt.

Ha egy hasonló ötlet már létezik, akkor támogatni, és ismertessék álláspontjukat.

Ha ez nem létezik, beírhatod ötlet, hogy mások támogatják.

Adja meg az ötletét, és megkeressük, hátha valaki már javasolta azt.

  1. App frissítés után hiányzó egyenleg

    Az app frissítés után újbóli bejelentkezést kért, azóta nem látszik az eddig görgetett egyenlegem. Weben látom, a szinkronizálás nem segít.

    7 szavazat
    szavazat
    Belépés
    Ellenőrizze!
    (pillanat ...)
    Reset
    vagy jelentkezzen be mint
    • facebook
    • google
    Elfogadom a terms of service
    Belépve mint (Kilépés)
    szavazata maradt! (?) (Gondolkodom…)
    1 megjegyzés  ·  Android  ·  Ötlet megjelölése helytelenként…  ·  Adminisztrátor →
  2. lassulás

    az utóbbi napokban nagyon lelassult az oldal. Nem csak egy gépnél tapasztalom ezt, de win10 otthon, melóhely, iphone, macbook.
    A lassulás kb. a magnetbankos szinkronizációs lehetőséggel egyidős.
    Csak nálam van így, vagy más is tapasztalt hasonlót.
    Áve
    H.A:

    7 szavazat
    szavazat
    Belépés
    Ellenőrizze!
    (pillanat ...)
    Reset
    vagy jelentkezzen be mint
    • facebook
    • google
    Elfogadom a terms of service
    Belépve mint (Kilépés)
    szavazata maradt! (?) (Gondolkodom…)
    2 darab megjegyzés  ·  Ötlet megjelölése helytelenként…  ·  Adminisztrátor →
  3. Nem tudok belépni az iOS alkalmazásba

    Pár napja hiába írom be az e-mail címem, jelszavam nem tudok belépni az alkalmazásba az iOS appon keresztül.
    Facebook, Gmail fiókkal ugyanez a helyzet.
    Próbáltam letörölni az appot, majd újra letölteni az AppStore-ból, de ez sem oldotta meg a problémát.
    Beírom a jelszót, tölt egy darabig, majd nem történik semmi.
    FB belépénél csak visszadob a belépő oldalra.

    6 szavazat
    szavazat
    Belépés
    Ellenőrizze!
    (pillanat ...)
    Reset
    vagy jelentkezzen be mint
    • facebook
    • google
    Elfogadom a terms of service
    Belépve mint (Kilépés)
    szavazata maradt! (?) (Gondolkodom…)
    1 megjegyzés  ·  iPhone  ·  Ötlet megjelölése helytelenként…  ·  Adminisztrátor →
  4. A legutolsó androidos app verziófrissítés

    A legutolsó androidos app verziófrissítés óta elcsúszott a webes egyenleg a mobiltól. Megnéztem az egyenleggörgetést, hátha azzal van a gond. De nem, mert az összeg sem az. Több hónapra visszamenően átnéztem a napok bevételeit és kiadásait. Minden egyezik. Ezek után töröltem a mobil appot és újra telepítettem, hátha a webes alkalmazásban levő adatok letöltődnek a szinkronizálás után és minden jó lesz. De ez sem hozott sikert. A hiba ugyan az. Mi lehet a probléma és hogyan lehetne ezt megoldani?

    2 szavazat
    szavazat
    Belépés
    Ellenőrizze!
    (pillanat ...)
    Reset
    vagy jelentkezzen be mint
    • facebook
    • google
    Elfogadom a terms of service
    Belépve mint (Kilépés)
    szavazata maradt! (?) (Gondolkodom…)
    1 megjegyzés  ·  Android  ·  Ötlet megjelölése helytelenként…  ·  Adminisztrátor →
  5. A telefon app és Net különböző adatok egyirányú szinkronizálás

    Csak telefonos appon veszek fel új tételeket. Most tapasztaltam, hogy a néhány napja rögzített egyes tételek a telefonos app-ban nem jelennek meg, de látszik a netes felületen. Ha új tételt veszek fel egyenlőre látszik az appban is és rögtön megjelenik a netes felületen is. Más korábbi vagy egynapon rögzített tételek megjelennek a telefonos appban is.

    Teljesen megbízhatatlanná és használhatatlanná teszi az alkalmazást, amit már évek óta előszeretettel alkalmazok.
    Kérem javítsátok.

    Köszönöm,
    Balázs
    App frissítés, szinkronizáció nem segít.

    9 szavazat
    szavazat
    Belépés
    Ellenőrizze!
    (pillanat ...)
    Reset
    vagy jelentkezzen be mint
    • facebook
    • google
    Elfogadom a terms of service
    Belépve mint (Kilépés)
    szavazata maradt! (?) (Gondolkodom…)
    4 darab megjegyzés  ·  Android  ·  Ötlet megjelölése helytelenként…  ·  Adminisztrátor →

    Időközben kiadtunk egy frissítést. Amennyiben a webes felületen minden adat megtalálható, úgy kérlek válaszd ki a Beállítások / Profil neved / Összes adat letöltése menüpontot. Ezt követően a webes adatok felül fogják írni a készüléken tárolt adatokat és várhatóan megoldódik a probléma.

  6. Címkéket elfelejti

    A címkéket visszamenőlegesen elfelejti több évre visszamenőleg és a gyakoriságukat 0-ra állítja, így keresni sem lehet rájuk :(

    1 szavazat
    szavazat
    Belépés
    Ellenőrizze!
    (pillanat ...)
    Reset
    vagy jelentkezzen be mint
    • facebook
    • google
    Elfogadom a terms of service
    Belépve mint (Kilépés)
    szavazata maradt! (?) (Gondolkodom…)
    1 megjegyzés  ·  Android  ·  Ötlet megjelölése helytelenként…  ·  Adminisztrátor →
  7. Nem szinkronizálja a banki tranzakciókat, vagy csak késve

    Pár napja használom az appot, összekapcsoltam a Magnet bankos számlámmal. És a 2-3 nappal ezelőtti tranzakciók még mindig nem jelentek meg. Volt kártyás vásárlás, és készpénz felvétel.
    Illetve amikor összekapcsoltam a Magnet fiókkal, olyan régebbi tételt is szinkronizált amit nem akartam. Ezt tudtam korrigálni a görgetés és kezdő egyenleg beállításával, de jó lenne ha lehetne törölni, szerkeszteni a banki tranzakciókat. És ha be lehetne állítani hogy milyen dátumtól szinkronizáljon.
    Azt sem bánnám, ha lehetne külön és együtt is kezelni a banki és készpénzes tranzakciókat.

    1 szavazat
    szavazat
    Belépés
    Ellenőrizze!
    (pillanat ...)
    Reset
    vagy jelentkezzen be mint
    • facebook
    • google
    Elfogadom a terms of service
    Belépve mint (Kilépés)
    szavazata maradt! (?) (Gondolkodom…)
    1 megjegyzés  ·  Android  ·  Ötlet megjelölése helytelenként…  ·  Adminisztrátor →
  8. Hibás adatok a mentésben

    Néhány napja teljesen hibás adatok kerülnek feltöltésre a telefonomra szinkronizációkor.
    A webes felületek jók az adatok de a telefonomon teljesen fals adatok jelennek meg, ez a már egyszer módosított illetve törölt rendszeres kiadások illetve bevételek újbóli felbukkanása miatt adódik.
    Megpróbáltam ios eszközre telepíteni az appot és feltölteni az adatokat de ide is a hibás adatsor került.
    Miként lehet a "felhőben" tárolt adatokat frissíteni illetve a webes felületen lévő helyes adatok feltölteni oda, hogy az eszközökön jó adatok legyenek:

    1 szavazat
    szavazat
    Belépés
    Ellenőrizze!
    (pillanat ...)
    Reset
    vagy jelentkezzen be mint
    • facebook
    • google
    Elfogadom a terms of service
    Belépve mint (Kilépés)
    szavazata maradt! (?) (Gondolkodom…)
    0 darab megjegyzés  ·  Ötlet megjelölése helytelenként…  ·  Adminisztrátor →
  9. Bejelentkezési és szinkronizációs probléma

    Problémám napi használat közben ért az app kérte hogy jelentkezzek be újra, ezt meg is tettem (bejelentkezés email címmel). Beírtam a címem és jelszavam majd a bejelentkezés gombra lépve egy pillanatra töltött az app majd kilépett a fő képernyőre, visszalépve az alkalmazásba már a jól megszokott felület fogadott de adatok nélkül. Beállítások/Adatok/Összes adat letöltése művelet sem működik mert kilép az app. Azóta Webes felületen "könyvelek" ugyan azzal az emailcímmel/jelszóval itt minden adatom megvan.

    Próbáltam az ismételt ki/be jelentkezés az eredmény ugyan úgy fő képernyőre kilépés volt.
    Próbáltam újra telepíteni az appot az eredmény ugyan az volt.

    A hiba jelenség két…

    3 szavazat
    szavazat
    Belépés
    Ellenőrizze!
    (pillanat ...)
    Reset
    vagy jelentkezzen be mint
    • facebook
    • google
    Elfogadom a terms of service
    Belépve mint (Kilépés)
    szavazata maradt! (?) (Gondolkodom…)
    1 megjegyzés  ·  iPhone  ·  Ötlet megjelölése helytelenként…  ·  Adminisztrátor →
  10. Kategóriákhoz tartozó megjegyzések

    Eddig a kategóriákhoz használt megjegyzések jelentek meg elsődlegesen de most a megjegyzések használati számuk alapján jelennek meg kategóriától függetlenül.
    Nem lehetne visszatérni a sokkal jobb megoldáshoz?

    1 szavazat
    szavazat
    Belépés
    Ellenőrizze!
    (pillanat ...)
    Reset
    vagy jelentkezzen be mint
    • facebook
    • google
    Elfogadom a terms of service
    Belépve mint (Kilépés)
    szavazata maradt! (?) (Gondolkodom…)
    0 darab megjegyzés  ·  Ötlet megjelölése helytelenként…  ·  Adminisztrátor →
  11. Eltérés a webes felület és a telefon adatai között

    Elég régen szép összhangban voltam a két felületen, kisebb szinkronizációs hibáktól eltekintve, amelyeket folyamatosan javítottam.Viszont egy pár hete -ha jól emlékszem egy frissítés után- a szabad pénz összege megnőtt a webes felületen, míg a költések ugyanúgy állnak mint a mobilon. A mobilos adatok a jók. Mindig azon viszem fel az adatokat. Nem találom a hibát, hiába hasonlítom össze a napok kiadásait-bevételeit. Nagyon kár, hogy nincs egy olyan rész mindkét felületen ahol láthatnám pl. havi kimutatásban, hogy mennyi a bevétel és mennyi a kiadás. Mint a könyvelésben. Nem összemosva egyenlegként. Ha lenne ilyen, akkor nem kellene több hónap adatait naponként átnézni…

    1 szavazat
    szavazat
    Belépés
    Ellenőrizze!
    (pillanat ...)
    Reset
    vagy jelentkezzen be mint
    • facebook
    • google
    Elfogadom a terms of service
    Belépve mint (Kilépés)
    szavazata maradt! (?) (Gondolkodom…)
    1 megjegyzés  ·  Android  ·  Ötlet megjelölése helytelenként…  ·  Adminisztrátor →

    Véleményünk szerint csak a szinkronizáció csúszott el, valamilyen hálózati hiba miatt. A webes felület minden esetben jól számol. Amennyiben a webes felületen minden adat megtalálható, úgy válaszd ki a Beállítások / Profil neved / Összes adat letöltése menüpontot. Ezt követően meg fog oldódni a probléma.

  12. Adat törlés

    Adatok törlése nem működik. Az alkalmazásban Az adatok törlése sikertelen, a weboldalon az alábbi hibaüzenet kíséretében sikertelen az adatok törlése folyamat.

    Database Exception (#42000)
    An internal server error occurred.
    The above error occurred while the Web server was processing your request.
    Please contact us if you think this is a server error. Thank you.
    2017-12-05 15:23:04

    1 szavazat
    szavazat
    Belépés
    Ellenőrizze!
    (pillanat ...)
    Reset
    vagy jelentkezzen be mint
    • facebook
    • google
    Elfogadom a terms of service
    Belépve mint (Kilépés)
    szavazata maradt! (?) (Gondolkodom…)
    0 darab megjegyzés  ·  iPhone  ·  Ötlet megjelölése helytelenként…  ·  Adminisztrátor →
  13. Készpénzes és banki

    Első benyomásom alapján kicsit káosz van. Bankkártyás vásárlás esetén a bank először zárol, majd könyvel. Mindkettő megjelenik a Koin-ban, ráadásul a zárolás feloldása után is marad. Tehát a Koin szerint duplán fizetek. Zavaró, hogy nincs összesített egyenleg, mert így bűvészkedni kell a kp és a bank között. Példa: Készpénzt fizetek be a bankba. Ez megjelenik a banki egyenlegben, de a kp egyenlegbe nekem kell beírnom (lehet, hogy csak nekem fontos, de engem érdekel az összesített egyenleg). Ugyanakkor a bankkártyás fizetések levonásra kerülnek a kp-s egyenlegből és a bankiból is. Még csak néhány napja használom, talán a hosszabb távú tapasztalatok meggyőzőbbek…

    1 szavazat
    szavazat
    Belépés
    Ellenőrizze!
    (pillanat ...)
    Reset
    vagy jelentkezzen be mint
    • facebook
    • google
    Elfogadom a terms of service
    Belépve mint (Kilépés)
    szavazata maradt! (?) (Gondolkodom…)
    0 darab megjegyzés  ·  Ötlet megjelölése helytelenként…  ·  Adminisztrátor →
  14. Szinkronizációs hiba

    Nekem sajnos még mindig nem szinkronizál az online felülettel... kaphatnék valami tippet amivel megoldódhat ez a gond? 2016 januári adatok az utolsók, pedig aktívan használom 2,5 éve az appot.

    8 szavazat
    szavazat
    Belépés
    Ellenőrizze!
    (pillanat ...)
    Reset
    vagy jelentkezzen be mint
    • facebook
    • google
    Elfogadom a terms of service
    Belépve mint (Kilépés)
    szavazata maradt! (?) (Gondolkodom…)
    5 darab megjegyzés  ·  iPhone  ·  Ötlet megjelölése helytelenként…  ·  Adminisztrátor →
  15. Helytelen adatok

    Sziasztok,
    2017.10.27.-én reggel kérte az alkalmazás, hogy jelentkezzek be, ezt meg is tettem a google+ fiókommal..majd ezek után, nem tudom mi történt az összes hóvégi egyenlegem helytelenül mutatta, a jelenlegi egyenlegem is rossz volt.. pontosan 43.754 Ft-ttal mutat többet jelenleg. A webes felület érdekes jól mutatja. A számla történetben valamiért módosítások történtek..régi januári tételekkel csinált valamit az app...többször is.. teljesen tanácstalan vagyok.
    Továbbra is a mobil felülettel szeretném használni, de így lehetetlen.. soha semmi problémám nem volt az app-al, tökéletesen működött 2016. szeptemberétől kezdve..és most nagyon csalódott vagyok.Próbáltam az adat letöltést is..sikertelen.. Segítsetek :(

    1 szavazat
    szavazat
    Belépés
    Ellenőrizze!
    (pillanat ...)
    Reset
    vagy jelentkezzen be mint
    • facebook
    • google
    Elfogadom a terms of service
    Belépve mint (Kilépés)
    szavazata maradt! (?) (Gondolkodom…)
    0 darab megjegyzés  ·  Android  ·  Ötlet megjelölése helytelenként…  ·  Adminisztrátor →
  16. Rendszeres kiadások

    A telefonos applikációban a rendszeres kiadások "eltűnnek"!. Sem a havi áttekintőben, sem a történetben nem látszik! DE! Ha a novemberi történetet nézem ami még nem teljesült (2017. november 2-a van), akkor látszódik!

    1 szavazat
    szavazat
    Belépés
    Ellenőrizze!
    (pillanat ...)
    Reset
    vagy jelentkezzen be mint
    • facebook
    • google
    Elfogadom a terms of service
    Belépve mint (Kilépés)
    szavazata maradt! (?) (Gondolkodom…)
    0 darab megjegyzés  ·  Android  ·  Ötlet megjelölése helytelenként…  ·  Adminisztrátor →
  17. Az app hibás összeadása

    Az app rosszul adja össze az összegeket!

    1 szavazat
    szavazat
    Belépés
    Ellenőrizze!
    (pillanat ...)
    Reset
    vagy jelentkezzen be mint
    • facebook
    • google
    Elfogadom a terms of service
    Belépve mint (Kilépés)
    szavazata maradt! (?) (Gondolkodom…)
    0 darab megjegyzés  ·  Android  ·  Ötlet megjelölése helytelenként…  ·  Adminisztrátor →
  18. Helytelen adatok

    A telefonos app kiírta hogy jelentkezzek be és az összesítés legalább 200.000 Ft-al elmászott. A desktop app is rossz összeget mutat de más összeget mint a mobil.

    Egyébként nagyon hasznos és szerethető app, de így használhatatlan ha nem megbízhatóan kezeli az adatokat.

    Kérlek javítsátok a hibát.

    1 szavazat
    szavazat
    Belépés
    Ellenőrizze!
    (pillanat ...)
    Reset
    vagy jelentkezzen be mint
    • facebook
    • google
    Elfogadom a terms of service
    Belépve mint (Kilépés)
    szavazata maradt! (?) (Gondolkodom…)
    1 megjegyzés  ·  Ötlet megjelölése helytelenként…  ·  Adminisztrátor →

    Köszi a visszajelzést. Amennyiben a webes felületen minden adat megtalálható, úgy készülékeden kérlek válaszd ki a Beállítások / Profil neved / Összes adat letöltése menüpontot.

    Amennyiben a probléma továbbra se oldódik meg, úgy kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot a support@koin.hu címen.

  19. Riportok heti szűrés időszaka nem működik!

    Riportok készítésénél a heti időszak szűrése nem működik!
    A mellékelt képen látható, hogy szűrésnek a 31. hét van megadva, a mellette lévő ablaknál mégis aktuális (35. hét) látható.

    1 szavazat
    szavazat
    Belépés
    Ellenőrizze!
    (pillanat ...)
    Reset
    vagy jelentkezzen be mint
    • facebook
    • google
    Elfogadom a terms of service
    Belépve mint (Kilépés)
    szavazata maradt! (?) (Gondolkodom…)
    1 megjegyzés  ·  Ötlet megjelölése helytelenként…  ·  Adminisztrátor →
  20. Egyenleg probléma

    Szinkronizáláskor a valuta egyes esetekben rosszul szinkronizálódik le - esetemben HUF helyett EUR. Ha teljes adatletöltést csinálok a helyzet ugyanez. Uninstall, restart és teljes újraszinkronizálásnál is ugyanez történik

    Egyenleg telefonon 836.024, webes felületen 78.977.

    1 szavazat
    szavazat
    Belépés
    Ellenőrizze!
    (pillanat ...)
    Reset
    vagy jelentkezzen be mint
    • facebook
    • google
    Elfogadom a terms of service
    Belépve mint (Kilépés)
    szavazata maradt! (?) (Gondolkodom…)
    1 megjegyzés  ·  Android  ·  Ötlet megjelölése helytelenként…  ·  Adminisztrátor →
← Előző 1 3 4 5
  • Nem látja az ötletét?

Hibák

Visszajelzés és Tudásbázis