Hibák

  1. Ismétlődő tételek

    Sziasztok!

    Az ismétlődő tételekkel kapcsolatban újra felmerült az a probléma, hogy nem jelennek meg a hozzájuk beállított címkék.
    A másik gond az, hogy a módosítások mentésénél a "Módosítás az adott hónaptól" csak akkor működik, ha a kezdés idejét átállítjuk a kívánt hónapra. Ilyenkor viszont a beállított dátum előtti tételeknél automatikusan törlődnek a hozzárendelt címkék, és nincs lehetőség a módosításukra.
    Eddig az ismételt tételeket úgy módosítottam, hogy töröltem az adott dátumtól a tranzakciót, és rögzítettem egy újat a módosított adatoktól, viszont a "Törlés innentől" műveletre most nem csinál semmit a program.

    Köszi előre is a javítást!

    22 votes
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Sign in with: Facebook Google
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    2 comments  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  2. Szinkronizációs Hiba

    Sziasztok,

    Telefonon használom az app-ot, és most hogy web-es felületen is meg akartam nézni az adatokat, futottam bele egy hibába.

    Hiába nyomok a szinkronizálásra a telefonon, úgy néz ki, hogy idén januárban egyszer beszinkronizálta az adataim, és azután viszont semmit. Most hogy be voltam lépve közbe a webes felületre és úgy vittem fel visszamenőleg adatokat, azok látszanak, de pl az ugyanazon a napra már korábban felvitt adatokat nem mutatja.

    Hiába nyomok az app-ban a telefonon a szinkronizálásra, nem frissíti be az adatokat. Tudtok esetleg valami tanácsot adni?

    Köszi előre is.

    18 votes
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Sign in with: Facebook Google
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    2 comments  ·  Android  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  3. Adatelveszés

    Amióta van ez a frissítés, a szinkronizálási lehetőség, eltűntek az eddig berögzített adataim.Régóta használom, sok infóm volt benne. Mit lehetne tenni, hogy újra benne legyenek ? ( Be sem tudom újra rögzíteni mert már sok nyugtám nincs meg :( )

    16 votes
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Sign in with: Facebook Google
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    5 comments  ·  iPhone  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →

    Ennek az lehet az oka, hogy készülékeden offline módban használtad az alkalmazást, emiatt a szinkronizáció nem történik meg.

    Ez sajnos nem stabilitási kérdés. Kijelentkezett állapotban vagy offline módban nincs lehetőség az adatok szinkronizálására.

    A teljes újraszinkronizálás funkciót javítottuk, így ahol a weben megtalálhatóak az adatok, ott az adatok letöltése sikeres lesz.

    Kérlek ügyelj arra, hogy az adataid mindig szinkronizálva legyenek. Ezt az alkalmazás a tranzakciók mellett megjelenő piktogramokkal jelzi.

  4. Database messup

    Gyakorlatilag az elmúlt fél évben heti/havi szinten dől össze az adatbázisotok. Igazából csak egy kérdésem lenne, hogy várható bármiféle erőfeszítés, hogy ezt megszüntessétek, vagy nem? Most például a megújuló tételek egy nagy része tűnt el a webes felületről. Amúgy had kérdezzem már meg, miért van két különálló adatbázis? Azért hogy lehessen hol hibát generálni? Tényleg próbáltam türelmes lenni, de az elmúlt 1 hónapban negyedszer igazítom vagy az egyik vagy a másik adatbázist a másodikhoz, függően attól, hogy épp hol mi tűnik el.
    Vagy legalább ha ennyire katasztrófa az adatbázis kezelésetek, akkor legalább az import funkciót tegyétek elérhetővé, hogy akkor havonta…

    15 votes
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Sign in with: Facebook Google
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    0 comments  ·  Android  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →

    Nem értjük a problémát, a webes felület mutatja a szinkronizált adatokat. Onnan csak úgy, nem tűnhetnek el adatok, csak abban az esetben, ha azokat törlöd. Ha a készüléked és a webes felület között szinkronizációs hiba van, akkor érdemes a készüléked beállításait ellenőrizni, ugyanis valami korlátozza az adatok szinkronizálását.
    Amiatt van szükség a készülékeken is adatbázisra, mert enélkül az offline használat nem lenne elérhető az alkalmazásban.

  5. export

    Exportkor hiába állítok be éves vagy havi időszakot, csak egy hét adatait exportálja ki.

    11 votes
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Sign in with: Facebook Google
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    2 comments  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  6. biztonsági mentés ÍGY NEM JÓ!

    Nagyon megtetszett az alkalmazás, DE:
    BE van állítva a dropbox mentés. A szöveg "HA a visszaállítás funkció használata nélkül kapcsolod be a biztonsági mentést, akkor a régebbi adatok elvesznek és a Koinban tárolt jelenlegi adatok kerülnek mentésre" FÉLREVEZETŐ!
    Ugyanis épp emiatt nyomtam meg a Visszaállítás gombot, s valószínűleg a visszaállítás még azelőtt megtörtént, hogy a mentés lezajlott volna.
    A lényeg: eltűnt több, mint egy hét bejegyzése!!! S ezt már nem tudom pótolni! :-(
    Szóval valami egyértelműbb szöveg kellene az alkalmazásba, és jobb biztonsági mentés funkció, mert ez így egyáltalán NEM BIZTONSÁGOS!

    10 votes
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Sign in with: Facebook Google
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    0 comments  ·  Android  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  7. 9 votes
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Sign in with: Facebook Google
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    declined  ·  1 comment  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  8. 7 votes
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Sign in with: Facebook Google
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    0 comments  ·  Android  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  9. 6 votes
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Sign in with: Facebook Google
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    0 comments  ·  Android  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  10. Szinkronizációs hiba

    1. Régebben "offline" módban használtam az appot, dropbox mentéssel.
    2. Most új telefonon google bejelentkezést használtam (van még offline mód egyáltalán?), webes is.
    3. Régi telefonon is bejelentkeztem google-al és szinkronizált.
    4. Szinkronizáció a kiadásokat egyáltalán nem szinkronizálta csak a bevételeket, pénznemet sem (nem mindig Forintot használok).
    5 Szóval a régi adataim csak a régi telefonon vannak meg és most offline mód híján nem is tudom onnan behozni az újba.
    6. Nyilván ha jól működne a szinkronizáció, akkor nem lenne szükség rá, de most jó lenne egy offline mód export-import, hogy a régi adataim be tudjam importálni máshova is!

    6 votes
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Sign in with: Facebook Google
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    0 comments  ·  Android  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  11. ország

    Az írja ki, hogy nem telepíthető az ön országában (Magyarországon vagyok)! :( Miért nem engedi a telepítést??

    4 votes
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Sign in with: Facebook Google
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    0 comments  ·  Android  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  12. Mobilinternet

    Sziasztok.
    Többször előfordult mostanában, hogy ha nem Wifin vagyok, akkor azt írja, hogy nincs internetkapcsolat. A mobilinternettel minden rendben, máshol, például itt az oldalon is működik.

    4 votes
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Sign in with: Facebook Google
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    declined  ·  0 comments  ·  iPhone  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  13. Külföldi

    Van egy Malajziában vásárolt Samsung Galaxy Note telefonom, gyárilag angol nyelvre van állítva, Magyarországon használom már 2 éve, magyar beállításokkal, T-Mobile-os SIM kártyával. A Google Play szerint erre a telefonra mégsem telepíthető az alkalmazás, mert "Nem engedélyezett az országomban." (http://screencast.com/t/aPqbM64Mvig) Gondolom, ti tudjátok beállítani az app Google Play beállításainál, hogy mely országokba telepíthető. Szerintem nincs értelme ilyen szűrést beállítanotok, mert a külföldi telefonokra nem lehet így telepíteni, és nem mindenki fog ilyen hosszan írni nektek a hibáról, hanem csak szó nélkül keresnek egy másik appot. Remélem, segítettem, az esetleges megoldási javaslatokat pedig előre is köszönöm :)

    4 votes
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Sign in with: Facebook Google
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    0 comments  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →

    Szia,

    az alkalmazás csak magyar nyelven érhető el, emiatt ha más országokban is elérhetővé tennénk, akkor tömegesen kapnánk a negatív értékeléseket.
    Amennyiben a Google Play-ben magyarországi területi beállításokat adsz meg, úgy az alkalmazás számodra is elérhetővé válik.

  14. Adatvesztés

    Kb. 1 hete írtam Nektek, de választ nem kaptam. Üzembe helyeztem egy új készüléket, és a szinkronizálást (legalábbis gondolom, hogy akkor) követően szinte minden, régebbi adatom eltűnt:
    - 2017. január és 2013. augusztus között nincs semmi
    - az exportjaim alapján 2017-ből találtam hiányzó rekordokat, de nem néztem át a teljes tartalmat

    Mi történt az adataimmal? Mi fog történni a többi, még meglévő, vagy újonnan rögzítettel?

    4 votes
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Sign in with: Facebook Google
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    0 comments  ·  Android  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  15. Ha egy kiadásnak két cimkét adok, akkor amikor az Áttekintő részben a kategóriájára kattintok akkor kétszer jelzi ki.

    A hibát az okozhatja, hogy minden Expense tábla beli elemhez az Expense_tag táblában le van tárolva a címkéje, ez így normal forma 4 -es, vagyis helyes. Ha a Expense táblához simán kapcsolom a expense_tag táblát, hogy kijelezem a cimkéket, akkor ahány cimkéje van az expense_tag táblában az adott tételnek annyiszor fog megjelenni. Javasolom a group_concat függvény használatát. Példaként az általam írt sql:

    select c1.name,T1.kategoriak,cast (e1.amount/100 as real) as osszeg,
    datetime(substr(e1.date,1,10),'unixepoch','+2 hour') from Expense E1
    left join Category c1
    on e1.category = c1.category_id
    left join
    (select E1.expense_id as expenseid,group_concat(T1.name) as kategoriak from Expense_Tag E1
    left join Tag T1
    on E1.tag_id =…

    4 votes
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Sign in with: Facebook Google
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    0 comments  ·  Android  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  16. Címkék vagy kategóriák szerinti szűrésnél, xls-be történő exportálásnál nem csak a szűrés szerinti adatokat, hanem a teljes adatot hozza.

    Jó lenne, ha a cimkére (vagy a kategóriára) történő szűrés utáni exportálás, csak a szűrt adatokat hozná át, hogy lehessen összesíteni.
    Vagy a felületen összesítene, miután a cimke/kategória szűrés megtörténik.

    (Nemrég óta használom az app-ot, lehet, hogy van ilyen funkció, csak eltévedtem az "erdőben" :) , akkor megköszönék egy kis segítséget. Mindössze látni szeretném egy-egy címkének a kiadásait.)
    De mindettől függetlenül nagyon klassz kis app, érthető, könnyű kezelésű.
    Köszönöm a segítséget

    3 votes
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Sign in with: Facebook Google
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    0 comments  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  17. Ismetlodo kategoriak nem jelennek meg uj tetel felvitelekor

    A webes feluleten kategoria szerkesztesenel megjelennek kategoriak "ismetlodo" tipussal. Ezeket uj tetel felvitelekor nem lehet kivalasztani, androidos verzional meg sem jelennek a kategoria szerkesztoben.

    3 votes
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Sign in with: Facebook Google
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    0 comments  ·  Android  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  18. Jelkódot kér, nem tudom használni

    Az utóbbi frissítés óta nem tudom használni az alakalmazást, mert jelkódot kér indításkor.

    3 votes
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Sign in with: Facebook Google
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    0 comments  ·  iPhone  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  19. Verzió 2.3.7 után nem lehet bejelentkezni a telefonról.

    A 2018.07.03-án kiadott 2.3.7-as verzió után nem lehet belépni a telefonról. Nem működik egyik belépési forma sem, pedig mind a FB, mind a Google+ engedélyezve van. Az app törlése és újratelepítése, telefon újraindítása után sem oldódik a meg a probléma. iOS 10.2 iPhone 6S

    Kéri a bejelentkezést, majd marad a képernyő, hibajelzés nincs."Elfelejtett jelszó" kérésre nem történik semmi. Webes felületen is gond nélkül be tudok lépni.

    3 votes
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Sign in with: Facebook Google
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    declined  ·  1 comment  ·  iPhone  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  20. ios app frissítéskor, minden bevitt adat törlődött.

    Ma frissítettem az alkalmazást. Erre, minden eddig bevitt fizetés és bevétel törlődött. Teljesen üres lett. :-(
    Van megoldás?

    3 votes
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Sign in with: Facebook Google
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    1 comment  ·  iPhone  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
← Previous 1 3
  • Don't see your idea?

Hibák

Feedback and Knowledge Base