Hibák

  1. Eves egyenleget nem talalom

    Az eves egynleget az appban hol tudom visszakeresni? A frissites ota hiaba keresem csak havi egyenlegeket tudok nezni.

    1 vote
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Sign in with: Facebook Google
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    0 comments  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  2. Tobb hiba

    Hello!

    Nagyon nagyon szeretnek egy jol mukodo, itthon is hasznalhato expense tracking appot hasznalni es nagyon szeretnem ha a koin jol mukodne, de sok hibat eszlelek:

    - Nem tudom szerkeszteni a kategoriakat, igy minden tetel kartyas fizetes - ez nem tul hasznos. Hogyan lehet ezen segiteni?
    - Es azt sem ertem, mi a kulonbseg a cimke es a kategoria kozott.

    Automatikusan szinkronizalt magnet szamlaval hasznalom az alkalmazast.

    - nem mukodik a touch ID azonositas onmagaban, csak ha a jelkod is aktivalva van
    - visszamenoleg nem tud szinkronizalni adatokat, igy most a havi kimutatasom negativ, mert Csak az elmult napok kolteseit…

    1 vote
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Sign in with: Facebook Google
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    declined  ·  0 comments  ·  iPhone  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  3. Történet

    Régen 3-4 éve használtam az appot, letöröltem. Most újra letöltöttem, beléptem, de nem látom a régi adataimat. Vissza kaphatnám őket?
    Köszi, szalay.attila

    1 vote
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Sign in with: Facebook Google
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    0 comments  ·  iPhone  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  4. Nem lehet az App-ba belépni

    iPhone 5C telefonon nem tudok az app-ba belépni, mióta pc-n is vettem fel költségeket.

    1 vote
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Sign in with: Facebook Google
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    0 comments  ·  iPhone  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →

    Nem értjük a problémát, amennyiben a webes felületen minden adat megtalálható, úgy nyugodtan beléphetsz, minden adatod le fog töltődni az eszközödre a belépést követően. Amennyiben nem szinkronizáltad az adatokat, úgy lépj vissza korábbi fiókodba, ami a felugró ablakban is látható, majd szinkronizáld azokat.

  5. Hibás (duplikált) áttöltés

    Áttöltött Magnet számláról egy tételt (automatikus/jóváhagyott SimplePay terhelés) duplikáltan.

    Korábban nem vettem észre hasonlót, viszont biztosan nem volt két darab 2080 Ft-os terhelésem az elmúlt napokban. Mellékelem a netbankból a február 25-28 közötti számlatranzakciókat.

    Az első (általam) közlekedésbe kategorizált terhelés kártyás fizetésként jött át, amit 26-án terheltek a kártyára. A második úgy tűnik, mintha átutalás lenne, de megkapta az Apránként megtakarítási programban használt POS üzenetet (képtelenség az Apránként Programban 2080 Ft-ot terhelni).

    1 vote
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Sign in with: Facebook Google
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    declined  ·  0 comments  ·  iPhone  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  6. Jelkódot kér, nem tudom használni

    Az utóbbi frissítés óta nem tudom használni az alakalmazást, mert jelkódot kér indításkor.

    3 votes
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Sign in with: Facebook Google
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    0 comments  ·  iPhone  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  7. Nem tudom a számítógépen lévő tartalmat a mobil alkamazásra frissíteni (letölteni a felhőből a névjegy: Összes adat letöltése használatával.

    Illetve a mobilon egyáltalán nem tudok adatot bevinni, nem látszanak a cimkék...nem ment el semmit... :-(

    1 vote
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Sign in with: Facebook Google
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    declined  ·  0 comments  ·  Android  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  8. Email Excel exportnál azt írja ki, hogy nincs email beállítva.

    Hiába exportálom, email exportnál azt írja ki, hogy nincs email beállítva. Pedig eleve gmail-el használom. Az iTunes exportot pedig nem látja az iTunes-ban. :(

    1 vote
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Sign in with: Facebook Google
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    0 comments  ·  iPhone  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  9. Névjegy-be nem tudok belépni

    Beállítások legalján található menüpontra gondolok.

    1 vote
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Sign in with: Facebook Google
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    1 comment  ·  iPhone  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  10. Database messup

    Gyakorlatilag az elmúlt fél évben heti/havi szinten dől össze az adatbázisotok. Igazából csak egy kérdésem lenne, hogy várható bármiféle erőfeszítés, hogy ezt megszüntessétek, vagy nem? Most például a megújuló tételek egy nagy része tűnt el a webes felületről. Amúgy had kérdezzem már meg, miért van két különálló adatbázis? Azért hogy lehessen hol hibát generálni? Tényleg próbáltam türelmes lenni, de az elmúlt 1 hónapban negyedszer igazítom vagy az egyik vagy a másik adatbázist a másodikhoz, függően attól, hogy épp hol mi tűnik el.
    Vagy legalább ha ennyire katasztrófa az adatbázis kezelésetek, akkor legalább az import funkciót tegyétek elérhetővé, hogy akkor havonta…

    15 votes
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Sign in with: Facebook Google
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    0 comments  ·  Android  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →

    Nem értjük a problémát, a webes felület mutatja a szinkronizált adatokat. Onnan csak úgy, nem tűnhetnek el adatok, csak abban az esetben, ha azokat törlöd. Ha a készüléked és a webes felület között szinkronizációs hiba van, akkor érdemes a készüléked beállításait ellenőrizni, ugyanis valami korlátozza az adatok szinkronizálását.
    Amiatt van szükség a készülékeken is adatbázisra, mert enélkül az offline használat nem lenne elérhető az alkalmazásban.

  11. export

    Exportkor hiába állítok be éves vagy havi időszakot, csak egy hét adatait exportálja ki.

    11 votes
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Sign in with: Facebook Google
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    2 comments  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  12. Ismétlődő tételek

    Sziasztok!

    Az ismétlődő tételekkel kapcsolatban újra felmerült az a probléma, hogy nem jelennek meg a hozzájuk beállított címkék.
    A másik gond az, hogy a módosítások mentésénél a "Módosítás az adott hónaptól" csak akkor működik, ha a kezdés idejét átállítjuk a kívánt hónapra. Ilyenkor viszont a beállított dátum előtti tételeknél automatikusan törlődnek a hozzárendelt címkék, és nincs lehetőség a módosításukra.
    Eddig az ismételt tételeket úgy módosítottam, hogy töröltem az adott dátumtól a tranzakciót, és rögzítettem egy újat a módosított adatoktól, viszont a "Törlés innentől" műveletre most nem csinál semmit a program.

    Köszi előre is a javítást!

    22 votes
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Sign in with: Facebook Google
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    2 comments  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  13. Verzió 2.3.7 után nem lehet bejelentkezni a telefonról.

    A 2018.07.03-án kiadott 2.3.7-as verzió után nem lehet belépni a telefonról. Nem működik egyik belépési forma sem, pedig mind a FB, mind a Google+ engedélyezve van. Az app törlése és újratelepítése, telefon újraindítása után sem oldódik a meg a probléma. iOS 10.2 iPhone 6S

    Kéri a bejelentkezést, majd marad a képernyő, hibajelzés nincs."Elfelejtett jelszó" kérésre nem történik semmi. Webes felületen is gond nélkül be tudok lépni.

    3 votes
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Sign in with: Facebook Google
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    declined  ·  1 comment  ·  iPhone  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  14. Adatvesztés

    Kb. 1 hete írtam Nektek, de választ nem kaptam. Üzembe helyeztem egy új készüléket, és a szinkronizálást (legalábbis gondolom, hogy akkor) követően szinte minden, régebbi adatom eltűnt:
    - 2017. január és 2013. augusztus között nincs semmi
    - az exportjaim alapján 2017-ből találtam hiányzó rekordokat, de nem néztem át a teljes tartalmat

    Mi történt az adataimmal? Mi fog történni a többi, még meglévő, vagy újonnan rögzítettel?

    4 votes
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Sign in with: Facebook Google
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    0 comments  ·  Android  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  15. Bejelentkezéskor az ÖSSZES adat és személyes beállítás törlődik

    Ajóéletbe, hogy nem lehet megoldani ezt normálisan???
    Velem is megtörtént, eddig facebook/google profil nélkül használtam az appot, és mivel gondoltam megnézem a webes lehetőségeket is, rányomtam a google bejelentkezésre az appban.
    Azzal a lendülettel nullázta is minden addigi adatomat. Gratulálok.
    Se az appban, se weben semmi.
    Ha ilyen bugos ez az egész, legalább egy figyelmeztető üzenet mehetne, hogy exportáljon a kedves felhasználó előtte...

    3 votes
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Sign in with: Facebook Google
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    3 comments  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →

    Az alkalmazásunkban a webes és Dropbox szinkronizáció nem használható párhuzamosan. A Dropbox szinkronizáció hamarosan kivezetésre kerül. Amennyiben az alkalmazást kijelentkezve használjuk, úgy az adatokról nem történik biztonsági mentés a webes rendszerünkbe. Az adatok meglétét a webes felületen is lehet ellenőrizni.

  16. ios app frissítéskor, minden bevitt adat törlődött.

    Ma frissítettem az alkalmazást. Erre, minden eddig bevitt fizetés és bevétel törlődött. Teljesen üres lett. :-(
    Van megoldás?

    3 votes
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Sign in with: Facebook Google
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    1 comment  ·  iPhone  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  17. Címkék vagy kategóriák szerinti szűrésnél, xls-be történő exportálásnál nem csak a szűrés szerinti adatokat, hanem a teljes adatot hozza.

    Jó lenne, ha a cimkére (vagy a kategóriára) történő szűrés utáni exportálás, csak a szűrt adatokat hozná át, hogy lehessen összesíteni.
    Vagy a felületen összesítene, miután a cimke/kategória szűrés megtörténik.

    (Nemrég óta használom az app-ot, lehet, hogy van ilyen funkció, csak eltévedtem az "erdőben" :) , akkor megköszönék egy kis segítséget. Mindössze látni szeretném egy-egy címkének a kiadásait.)
    De mindettől függetlenül nagyon klassz kis app, érthető, könnyű kezelésű.
    Köszönöm a segítséget

    3 votes
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Sign in with: Facebook Google
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    0 comments  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  18. Exportálási hiba

    A weboldalon nem lehetséges a pontos havi Exportálás. Hiába szeretném a 2017 augusztusi adatokat Exportálni, mindig az adott hónap 2017 szeptemberi adatokat exportálja csak!

    1 vote
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Sign in with: Facebook Google
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    0 comments  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  19. Mobilinternet

    Sziasztok.
    Többször előfordult mostanában, hogy ha nem Wifin vagyok, akkor azt írja, hogy nincs internetkapcsolat. A mobilinternettel minden rendben, máshol, például itt az oldalon is működik.

    4 votes
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Sign in with: Facebook Google
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    declined  ·  0 comments  ·  iPhone  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  20. Weboldal riportok fülön adatok exportálása után egy időszak adatait kiválaszva az oldalon frissülnek az adatok de a fájl nem frissül

    Sziasztok!

    A weboldalon a riportok fülön az adatok exportálása után ha kiválasztok egy újabb időszakot akkor a böngészőben frissülnek a megjelenített adatok de az exportálás gomb az előző időszak export fájlját ajánlja fel ismételt mentésre. Chrome böngészőben jelentkezik a hiba. (Másban nem próbáltam) Ha kiválasztom a kívánt periódust majd másik fülre navigálok és utána vissza akkor a jó adatokat exportálja.

    Üdv.
    A.

    2 votes
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Sign in with: Facebook Google
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    1 comment  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
← Previous 1 3
  • Don't see your idea?

Hibák

Feedback and Knowledge Base