Hibák
-
Várható kiadás/bevételt hogy tudok módosítani?
Várható kiadás/bevételt hogy tudok módosítani? Köszönöm!
1 vote -
Kategóriát nem engei módosítani az alkalmazás hanem maga találja ki.
Telefonos és webes felületről is próbáltam és sajnos hiába tudom én hogy az a kategória bizony Internet ő úgy gondolja hogy nem. Így minden kategória egyébbe megy. Úgy sejtem összeg alapján megy!?
Szerintem a felhasználóra kellene bízni hogy a kategóriát beállítsa.1 vote -
Facebook szinkronizálás
Vettem egy új telefont és próbáltam szinkronizálni facebookkal a korábbi tranzakcióim ,de azt írja ki, hogy az email már használatban van. már 3 éve használom a coint és nem szeretném elveszíteni az adataimat.
1 vote -
rendszeres ktg nem zárható le
Kedves Koin!
Ha rendszeres költséget viszek fel, de egy idő után már nem áll fent ez a költség (pl. megtakarítás, hitel stb.), akkor nem lehet lezárni?
Jelenleg úgy látom, hogy csak törölni lehet, de akkor azt visszamenőleg törli.
Köszönettel várom válaszukat!1 vote -
Riport
nem tudom, hogy már volt-e, nekem telefonon nem látszanak a pc-n elkészített riportkártyák
1 vote -
MagNet bank nem frissül
Sziasztok!
November 24-e óta nem frissült semmilyen MagNet bankos tranzakcióm és amikor asztali gépen megpróbáltam a hiányzó tételeket felvinni, nem engedte ezt a számlát kiválasztani.Tudtok ebben segíteni?
12 votes -
Új eszközön sikertelen az adatok letöltése
Készülékcserém történt, bejelentkezés után ‘Ismeretlen kategória’ szöveg jelent meg minden nem az elmúlt 1 hónapban létrejött kategóriára/cimkére/ismétlődő tranzakcióra.
Próbáltam a ki-bejelentkezést, adatok letöltése, szinkronizáció opciót, de a helyzet nem javul.
Webes felületen minden rendben, mi lehet a gond?12 votes -
Elérhető bárhol az export funkció?
Nem találom az asztali verzióban sem. Én vagyok béna?
21 votes -
Riport lehetőségben megjelenő kategóriák nem elérhetőek kiadásként
Sziasztok!
Webes felületen nézegettem a riport generálás lehetőséget és feltűnt, hogy ott szerepelnek olyan kategóriák is (pl. közös költség, elektromosság, víz, gáz, stb.) ami nekem nincs az alapértelmezett kiadás kategóriák között (és megfelelő ikonnal manuálisan hozzáadni sem tudom). Én csinálok valamit rosszul? Vagy ezek tényleg hiányoznak? Hogy tudom akkor őket hozzáadni?
1 vote -
Szinkron probléma (kézi)ismétlődő értékeknél
Tisztelt Koin csapat! Nem szinkronizálódnak a spontán kézzel lekönyvelt, de havi ismétlődésre beállított értékek.
Kedves Koin Fejlesztői Csapat!
Azok az adatok amelyeket alapból ismétlődőként veszek fel probléma nélkül megjelennek a weboldalon is, ellenben azok amelyeket az ember kézzel naponta lekönyvel és havi ismétlődésre beállít (mert pl ha alapból ismétlődőként tenném akkor nem lenne hozzá passzoló ikon) azok sajnos nem szinkronizálódnak fel.
A szoftver egyébként zseniális, évek óta használom és előre köszönöm a fáradozásukat!1 vote -
Ismétlődő tranzakciók iOS-en nem működnek
Ismétlődő tranzakciók beállítása nem lehetséges az iOS 13.1-es verzióján. Ezekhez nem lehet kategóriát beállítani, így a mentést sem engedi az app.
Légyszi oldjátok ezt meg, mert amúgy a Koin eddig a legjobb budgeting app, amit használtam. Nincs túlbonyolítva, átlátható, megfelelő mértékben egyedivé tehető, a design pedig gyönyörű!
Köszönöm :)
Csenge
6 votes -
Hogyan tudom ugyanazt a kategóriát a bevételhez és kiadáshoz is felvinni
Ugyanannak a Lakásnak bevétele és kiadása is van nem engedi bevételnek és kiadásnak is felvinni Windows alatt dolgozom
1 vote -
Magnet szinkronizáció hiba
Magnet szinkronizáció során nem minden tranzakciót tölt le, bizonyosakat igen, de néhányat kifelejt (kb. 1 hétttel korábbiakat is). Tudtok valamit kezdeni ezzel a problémával?
A másik, hogy közös számlát használunk párommal, külön kártyával és koin fiókkal, de párom csak az aktuális egyenleget látja, neki semmilyen költést nem szinkronizál.
3 votes -
Egyéni bevétel kategória költséggé változik!
Sziasztok! Ki akartam cserélni egy egyéni bevétel kategória ikonját, de miután kiválasztottam az újat, a kategória összes tétele átváltozott költséggé. Ugyanez történik, ha a kategória megnevezését módosítom. Szerencsére nem volt túl sok könyvelt tétel a kategóriában, így kézzel töröltem és újra bevittem mindet, de ha ez egy gyakran használt kategóriával történt volna, nagyon bosszús lennék.
7 votes -
2019.09.21. 10:43 óta nem volt szinkronizálás
Feltűnt, hogy a PC-n felvitt több napi kiadás nem látszik az Android alkalmazásban. Próbáltam az adotok szinkronizálása funkciót többször is, de az utolsó szinkronizálás időpontja nem változott.
4 votes -
azonnali crash, újratelepítés után is
azonnali crash, újratelepítés után is
6 votes -
Android 9, S10 nem működik
Nem működik a szinkronizálás
Kérem, javítsák a hibát4 votes -
Új számla hozzáadásakor az app nem enged HUF-on kívül más valutát kiválasztani.
Megjelennek ugyan a különböző pénznemek, de bármelyikre kattintok, a HUF nem módosul.
7 votes -
Android készüléken a kategóriák szerkesztésénél, egy bevétel kategoriának szerettem volna módosítani az ikont
Android készüléken a kategóriák szerkesztésénél, egy bevétel kategoriánál szerettem volna módosítani az ikont. Az ikon módosítása után a kategória átkerült a kiadásokhoz, ezáltal az összes ebben a kategóriában felvitt bevételem kiadás lett. Nem tudom vissza fordítani sehogy, hisz nincs lehetőség egy kategória mozgatásár a bevételek közé.
8 votes -
2 votes
- Don't see your idea?